torsdag, juli 10, 2008

Sanningen om min uppenbarelse...

(X) Mascara över 100 kr
( ) En plattång
( ) En locktång
( ) Designparfym
( ) Fondation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
( ) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
( ) Hårinpackning
(X) Bodybutter
( ) Bodylotion
( ) Parfym över 300 kr

Poäng: 2


Du..

( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder foundation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
( ) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Poäng: 0


Du har..

( ) Tonat håret
(X) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
( ) Tagit hål i öronen

Poäng: 1



Totalt:3

0-10 Naturligtvis naturlig tjejen!
10-15 Konstgjord behandlad blomma.
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20-25 Fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.


Ja, eller så är jag bara sunkig i största allmänhet...

3 kommentarer:

Maria sa...

... eller naturligt vacker.
Man kan se på de flesta saker från två olika håll - eller flera.

Anonym sa...

Alltså, så fantastisk du är <3
Med det vill jag också säga att jag saknar dig.

Anonym sa...

Ha! Jag har fler poäng än du!