torsdag, januari 19, 2006

Dagen då jag visste...

...lite iaf.
Jag har kommit på vad jag ska göra de närmsta två månaderna. Ni som känner mig vet att det är ett stort framsteg. Vad ska jag då hitta på? ... INGET!
Jag ska fortsätta läsa kreativt skrivande på halvtid, casha in halvtids-CSN och komplettera med sparpengar... Jag ska få ett andrum. Tänk drömsitsen att inte ha någon i häcken och att äntligen få lite tid att komma på vad man faktiskt vill. Detta i motsats till att (som jag alltid gör) kasta sig in i vad som helst, helt desperat.
Nästa vecka ska jag åka till fastern (only she doesn't know that yet). Så får jag äntligen tid att läsa senaste Harry Potter. Så ska jag ju hälsa på min alldeles egna Björn också :).
- Ja Björn, jag smörar lite för att jag vet att du ska läsa...but you are my darling ;) -
Måste skriva en sista oinspirerad uppsats först bara. *stånk*

Psst... om du har en rolig historia på lager - som skulle göra sig i hexameter - hör av dig anytime ;)
- Ja, mitt blandande av språk är en obotlig sjukdom -

Kärlek och pepparrot 'til next time

Inga kommentarer: