torsdag, januari 19, 2006

Nu sätter jag en stor fet punkt

.
Ja, de blir ju dessvärre inte större än så när man gör det såhär över nätet. Punkterna. Vad jag menar är att jag nu avslutar ett kapitel i mitt liv som kanske inte varit det mest skojiga.
Hela dagen har jag kämpat mig nästan blodig, för att sammanställa uppsatsen som är symbolen för punkten. Jag klarade det!
Jag har nu officiellt bestämt mig för att inte försätta mig i den sitsen mer. Det är så inte värt att lägga ner möda på något som inte intresserar en det minsta!
Såg pappsen i Grottmannen igen. Var skojigt (som om det förvånar mig). Måste bero på den sagolika översättningen *host* ;)

Imorgon bär det av till huvudstan igen. Jag borde få nån slags present från Y-buss, eller i alla fall få bli deras maskot... eller annat hedervärt. De kanske skulle kunna börja ge mig fribiljetter. Det skulle inte göra ont i plånboken. Tro hur lång tid det tar innan jag, helt sonika, flyttar ner istället för att åka fram och tillbaka som en annan jojo.

Ha't!

Inga kommentarer: