måndag, januari 30, 2006

Jag trodde hon skulle vara en djup tjej...

Jag menar, vad annat skulle ni tänka om tjejen, vars blog heter "Tomrummet mellan tanken och livet". Och jag erkänner villigt att initialtanken var den att det skulle bli en djup blog, där jag analyserade allt mellan himmel och jord - för att utforska ovan nämnda tomrum.
Så kom jag emellertid på vad fantastiskt skoj det är att häva ur mig en massa trivialiteter om min vardag. Hu, så spännande för alla att veta att jag spytt, åkt till Ånge och bakat bröd liksom... Eller kanske inte - men dock.
Det är ju just det som händer i mitt tomrum - det eviga funderandet och bakandet i något slags undvikande av vad som egentligen är viktigt... *snurra snurra*

Håller på att bli helt fruktat sjuk nu också. Ajaj överallt, särkilt i öron och hals.
Försökte steka pannkakor idag... Fan vad svårt det är! Slutade med att jag gjode dem pyttesmå, för att ö.h.t. kunna vända dem. Sånt är livet.
Leker hundvakt åt päronen den här veckan. Fick en dammsugare som tack. Jag är ett lite bortskämt barn... fast jag är ju snäll också :P

Det finns en visshet om något du ännu inte har vetskap om.

Snor

Inga kommentarer: