fredag, oktober 27, 2006

Stekt torsk och Canneloni

Jaha...
Så var man tillbaka i Sverige igen. Norge was not for me... Mitt sista norska jobb var att lägga tepåsar på ett löpande band. Det var jag och en massa äckliga karlar. fy fan för folk som inte vet var gränser går!!
Det jag kommer att sakna i Norge är de två körerna och alla mysiga männisor i svenska kyrkan. tack för att ni tog hand om mig så fint... Och LINDA!! Darling, att inte bo med dig är tråkigt som fan! Du är en riktig gullegris, det skall du veta! Lycka till med muttrarna..

Idag har jag ätit pappas mat igen! Papas mat! jag ska aldrig flytta hemifrån igen... havregrynsgröt är ju fint, men...
Ska försöka dra med min söta mammz på sushi-date, appropå mat... :P
Kollade på typ fem avsnitt av "Vem dömer Amy" idag... och varje gång de åt nåt blev jag så jäkla sugen på just den maten. Fast mest är jag sugen på ostbricka! Ska gå och bli överklass direkt, för att lev upp till mitt ostsug. Lr ska jag kanske baka en jäkla massa bullar och vara den bondmora jag är? ;)

Och sen har min blogg en läsare!! Jag är helt fascinerad! Har smålett i flera dagar. Du vet vem du är. You made me happy dude!

Surfar fortfande på Bodils blogg en liten stund varje dag. Vilken enormt inspirerande kvinna hon är... och vacker...

Framför mig i bussen igår satt en karl och hickade. Innan jag kom på att ingen kring mig höll på att dö... Fan vad hispig man kan vara då...

Så tittar jag på Idol också...
Måste dessvärre erkänna att jag är Liiiiiiite bitter. Så dålig var jag faktiskt inte... fast jag var tacksam att jag slapp se mitt illvrål i snabbgenomgången av auditionturnén idag... Det är bara att erkänna att jag är för pretto för förnedrings-TV :P

Tjat tjat...

Inga kommentarer: