måndag, oktober 02, 2006

Arbetslöshetens vånda

Fy fan för att vara arbetslös i Oslo!
Norge är ett DYRT land, men det är inte mitt största problem för tillfället. Det stora problemet är vad jag ska göra med all den evinnerliga tid som ska fördrivas varje dag.
Här är några saker jag hittills har prövat...

- Promenera på Sognsvann
- Göra matlådor att ta med till ett jobb som jag inte har
- Dela ut min CV på diverse ställen
- Försöka skriva
- Läsa
- Gå i affärer utan att köpa något
- Dricka latte

Less nu.

På lördag ska jag åka hem till Härnta och jag LÄNGTAR... Den här veckan känns otroligt lång. HOPPAS jag får ett jobb imorgon. Snälla Hege, ring mig!

Annars kanske jag kan vara sjuk istället... Så som halsen känns just nu, blir jag nog det. Och att vara sjuk här är ju hur kul som helst :/ Ingen TV, och toalett i trappuppgången...
Ja, jag gnäller. Är bara så förbannat LESS!

Inga kommentarer: