fredag, februari 01, 2008

Jag ska bli dataexpert!

För jag har lyckats knåpa ihop en Myspace åt Strings & Stuff - alldeles själv! OK för att det är en ganska ful sida. Men hallå!! Man kan lyssna på våra grejjer där! Häftigaste prylen! Jag är stolt! Jag är ett under av teknisk expertis.

Kolla in!

Och sen, apropå baseboll. Hittade den här recensionen på Facebook. Det är alltså ett omdöme om den LYSANDE novellsamlingen Undergångarens sånger av B. Malmsten... I rest my case. And i rest and rest. Say what? Say fucking what - liksom??

"Man börjar ju bli medelålders, och som av en händelse bara stod det en dag en bok av Bodil Malmsten i bokhyllan (någon besökare måste glömt den här). Det är fruktansvärt dåligt. Sentimenta och menopausala tirader. Och vad är det för idé vissa författare har, om att folk går och tänker hela essäer om existensen? Man bara vet att Bodil Malmsten suttit och blivit tårögd och tänkt "det är synd om människorna" när hon skrivit det här pekoralet. Kan vara den sämsta bok jag någonsin läst."

Människor!

OCH, DET ÄR INGEN ORDNING PÅ MINA TYPSNITT!
Tar tillbaka allt om att bli dataexpert. Jag fattar nada...

1 kommentar:

Toni sa...

Jo det här verkar ju jävligt illa, men du verkar vara så ... Jag... på nåt vis. Därför ville jag skicka ett meddelande till dig. Så om det i framtiden blir att vi möts så kan vi setta som det första steget....