fredag, augusti 22, 2008

The soundtrack of my life

Har en Jimmy som sitter bredvid mig och ger mig ett eget privat gitarrsoundtrack. Mycket uppskattat I might say.
Har äntligen fått de slitna topparna bortklippta. Yvonne is my haircutting hero. Det får bli Härntatripp varje gång frillan ska fixas, även i fortsättningen.
Är hemma på kalas. Kräftkalas ikväll, försenad surströmmingspremiär imorgon. Sen blir det seriös flytt med lådor och hela köret. Kommer inte att få se Kakan på hela veckan för hon behagar åka till Skåne.
Och du Hedvig, Kakan är min (högst platoniska, eftersom hon är min kusins flickvän) sambo för stunden. MYSIGT. Hon erbjöd mig korvstroganoff och ostkrokar i tisdags när jag var näradödentrött. :*

Angående den omtalade jobbkursen var den, hör och häpna, ganska skojig. Det skojigaste var att göra konkurrentbesök. Jag hittade på produkten "Knorrs brödsås" som jag frågade efter. Jag hade hur kul som helst och ljög ihop en hel historia om en flickvän som läst om brödsås i Metro. Och jag höll mig för skratt hela tiden! Jag kankse skulle komma in på scenskolan ändå...

Pappa servade just mig med en svindyr, dunderstark Laphroaig. Man har det ganska bra ibland...

1 kommentar:

Anonym sa...

3 saker her: kva er den dundersterke saken du fikk av pappaen din? Eg fikk lyst på brødsås. Og eg trodde faktisk man lærte på skriveverkstaden å ikkje anglofisere seg til dødes! Det er dårlig Lou. Ellers trevlig lesning:)