tisdag, augusti 19, 2008

Utmaningen!

Nu du Elli!

Regler som följer med utmaningen:

- Svara på alla frågor

- Välj ut fyra personer som du vill skall svara och utmana dem i deras bloggar

- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen

FRÅGOR
Fem saker jag ska göra idag:
Bajsa
Laga seriös mat med Kakan
Äta ostbågar
Se på Macahan
Somna i rimlig tid

Vad gjorde jag för tio år sen?
Låg antagligen på golvet i en av Landgrensskolans korridorer och garvade bråck på mig. Alternativt höll jag på att planera för nästa tacokväll med järngänget.

Vart har jag bott?
I Härnösand (rosa hus, grönt hus, vindsvåning), Forsa (internatrum), Ås (internatrum modell mindre), Oslo (skitigt knarkarhus med klorinmissbrukande hostgalning och bästa Linda), Jakobsberg (internatrum modell mysigt), Stockholm (lånat studentrum med Kakan), Stockholm (mysig lägenhet med Kakan - fr.o.m söndag)

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:
Starta ett kulturkollektiv med kursgård
Anställa folk som skötte det åt mig
Köpa en Skeppshult Natur
Göra mina föräldrar skuldfria
Ge bort högar med pengar till andra som behöver dem

Jag utmanar
Tomas
Elin
Lotta
August

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja! Skuldfri... Hur hanterar man det????

Älskar Dej!

P

Anonym sa...

färdig, färdig, Färdig, FÄRDIG!

elenor sa...

Haha! Gillar att bajsa är det spontana förstahandssvaret där... :)

Jag flyttar inte långt, bara till Ålidhem. Byter bostadsområde bara. Och bor nu i kollektivet Sputnik istället för kollektivet Berit.