måndag, mars 16, 2009

Bodil är ett mysägg

"Mitt första liv ska komma ut i Polen, jag har fått mina författarexemplar.
Den polska boken är nästan hundra sidor tjockare än den svenska, jag undrar vad det står i den som gjort den så tjock."

Det faktum att jag hatar klubbar utesluter inte att jag gillar lite ludd runt hjärnan ibland. Sitter just nu med kvalitetsludd ála Old Pulteney Single Malt Scotch Whisky. Bra skit!

S säger att hon kom på Marie Leveau,(kolla, kunde inte ens stava det rätt i söndags) vilket ju på sitt sätt är sant (i alla fall rörande lördagsnattens aktiviteter). Men hon öppnade inte stället i sig, så hon undkommer straff...

Sitter och lyssnar på mig själv... Haha, narcissist!

Bra eftermiddag med Omas på Mineur. Fick fint sällskap, god sallad och det jag skulle gjort.
ÄLSKAR min nya danska karaktär. Hon är ett unikum.

Inga kommentarer: