måndag, mars 09, 2009

Stockholm

Jag ser inte Stockholm förrän jag måste visa upp det för någon annan.
Syster och Bror är här. Och jag visar och visar. Och jag tycker om staden igen. Plötsligt minns jag vad de var jag tyckte om förut och nu igen.
Det finns stämningar...

O-stämning dock på Bang-festen. Jag är ledsen i djupet av mitt grupptillhörighetshjärta, men det finns saker jag inte förstår - eller orkar med. Det finns nivåer av kulturprettighet. Och detta kommer från ett av de värre kulturprettona.

Vi har fikat mycket i helgen. MYCK-HETT! Mu-hu-cho!! Massa! Många gånger. Jag och Jimmy har fått nya smeknamn. Jag är fikamongot, han är kaffemongot.

Godnatt från fikamongot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste komma ner nån gång snart så att du får visa mig ditt Stockholm :)
hoppas allt är bra med dig! kram

Anonym sa...

Kram Louisa och tack för att du visade din yra moster rätt!
Kram