tisdag, januari 05, 2010

Drömmen om det vuxna livet

Var hos mina vuxna vänner igår på en helt underbar middag. Tre rätter med välkomponerade viner och kaffe i koppar med fat. Nämnde jag att de bor i radhus med två små katter och bara har ett allmänt helskönt sätt och leverne.
JAG VILL OCKSÅ HA ETT VUXET SAMBOLIV med uteplats och mer än en sorts pålägg i kylen. Please?

Men jag gick på Rutiga duken och beställde in varm choklad med grädde istället. Bara för att markera min barndom aningens...

En liten katt då i alla fall? En litenliten sak som kan ligga hos mig i sängen och spinna nätterna igenom. Är det för mycket begärt?

Bilder från myskväll på Bittens. Foto: L. Leek, T. Selin





SNÖAR som tusan på In treatment just nu! BÄSTA!

1 kommentar:

Maria-Thérèse ~ www.afiori.com sa...

Oj, jag är lite äldre än du men har då inte kommit fram till den sortens längtan än! Tror inte jag kommer att nå dit heller... Tur för mig att jag vill ha det som jag har det då! Plus, hm, lite till ;)