fredag, januari 08, 2010

Jag som trodde det var en PC-grej

Idag på förmiddagen hade min dator plötsligt inget ljud. Jag ringde då till den snälle snajdaren på Apple-support. Han föreslog att jag skulle prova med att starta om datorn... Då sa jag: "Jasså, jag som trodde det var en PC-grej" Då skrattade han. Då blev jag glad, för jag insåg att jag minsann har teknikhumor när jag sätter den sidan till... och att han hade humor alls. vilket inte var att förvänta sig.

Beställde glasögonen idag. Detta kommer att hända: Lotta kommer att bli missnöjd. Pappa är redan nöjd. Jag kommer att alltid gilla blått och därmed känna mig jäkligt tillfreds. Mamma kommer att bli nöjd,

Gamla glasögonen till ära. Tack för FEM OCH ETT HALVT (!!) år :O



HÅRET!! *rodnar*

3 kommentarer:

Louisa Erika sa...

På den näst smalaste tiden, då jag fortfarande kunde ha den där tröjan...

Anna sa...

Tiden går.. Känner mig näst intill hedrad att jag bidragit till att du haft just de där glasögonen i 5 ½ år :P

Kram!

Louisa Erika sa...

Du BÖR känna dig hedrad! Bästa glasögonen nånsin!
KRAM