torsdag, september 21, 2006

Vem bajsade på mullvadens huvud?

Andra dagen som boklagerarbetare. Min kropp är fullständigt slut! Ajaj, särskilt i armarna. Ändå finner jag jobbet ganska avkopplande. Iaf när det är stora ordrar och man inte behöver tänka på mkt länge.

Idag var Linda och jag på kollektivt bra humör igen. Riksteatern är dagens humorord... Ingen vet varför.

Just nu spelar grannen Cash så högt att jag inte behöver lyssna på någon egen musik. Han är säkert stenad, för så är det i den norska slummen...

Peter Hoegs nya roman spås en lysande framtid. Iaf om an ska se till hur många ex av den jag har packat idag. Jag älskar böcker, kroppsvärk till trots. Den skojsigaste titeln idag var något i stil med: "Den lilla mullvaden som undrade vem som bajsat på hans huvud".

Imorgon ska vi ha det fruktade samtalet för att ta reda på om jag får bo här mer permanent. Vi ska lova dyrt och heligt att inte skrika åt varandra.

Fick kort från familjen. Det stod Sweden på framsidan och alla hade hälsat. Mamma hade skickat böcker också. Mamma är en gullegris!

Inga kommentarer: