söndag, oktober 04, 2009

Info

1. Hur gammal är du om fem år?
30(!!)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Tomas

3. Hur lång är du?
172cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Halva "Under the skin"

5. Vem ringde du senast?
Mamma och pappa

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick och det sista du skickade?
"Hemma hos dig låter fint. 18 o 19 dec Kramkram"
"Se på Almodovar med mig halv nio? Kram. Louisa"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms om jag bara vill kolla nåt.
ringa om jag känner mig ensam.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta

10. När såg du senast din pappa?
Klockan 14:06 (typ) den 20/9

11. Vilken ögonfärg har du?
brun

12. När vaknade du i dag?
11.32

13. Vilken är din favoritjulsång?
Alla

14. Vilken är din favoritplats?
Notsand

15. Vilken plats föredrar du minst?
Fatbursparken på natten

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Nästa fråga...

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Det mesta

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När min klasskompis ritade en bild av hur det låter som att en Hugenott borde se ut...

19. Hur stor är din säng?
120cm bred

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Det är väldans olika det

22. Hur många kuddar har du i sängen?
1

23. Hur många landskap har du bott i?
5 (ett norskt)

24. Vilka städer/orter har du bott i?
Härnösand, Hudiksvall, Östersund, Oslo, Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota

26. Är du social?
Det händer

27. Vilken är din favoritglass?
Ben and Jerry's Chocolate Fudge Brownie

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Äppelpaj

29. Tycker du om kinamat?
Nix, inte vidare värst mycket

30. Tycker du om kaffe?
Ja, men det gör inte min kropp

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten

32. Sover du på någon särskild sida?
På rygg, eller höger

33. Kan du spela poker?
Nej

34. Tycker du om att mysa/kela?
Svar ja!

35. Är du en beroendemänniska?
Ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja

37. Vill du ha barn?
Troligen inte - Fast kanske ändå...

38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska, spanska, norska, franska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, fast jag var inte patienten

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
HAVET!!

41. Vad spenderar du mest pengar på?
Mat

42. Äger du dyrbara smycken?
Kanske typ ett

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Grey's anatomy

44. Kan du rulla med tungan?
Japp! Lärt mig av farmor :D

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Poofie

46. Sover du med gosedjur?
Ja, Nalldemar Tütte och jag...

47. Vad har du för ringsignal?
Chanson d'amour (rattarattara)

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ett par skor

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Stolen jag sitter på

50. Flirtar du mycket?
Nej, men det borde kanske bli bättring på den fronten

51. Kan du byta olja på bilen?
Vad är en bil?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Hildegard av Bingen - Hennes liv/Hennes texter (don't ask)

54. Läser du dagstidningen?
Haha... Räknas Metro?

55. Prenumerera du på någon veckotidning?
Jag brukar försöka köpa Situation Stockholm när den kommer. Nix egentligen alltså..

56. Dansar du i bilen?
Ja

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P4 Radio Stockholm

58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper?
Kommentarer inför textsamtal imorgon

59. När var du i kyrkan senast?
I onsdags

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
De flesta... (säger det nåt om min personlighet?)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En Urkult

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Mina två klassisar i torsdags


Jajjamän! Det DÄR var väl MATNYTTIGT hörni?

Inga kommentarer: