fredag, oktober 23, 2009

On the morning of the day of the tenta

Ja, då har dagen alltså kommit då jag ska tentera hela Gamla testamentet. På grund av detta sitter jag här och nervöbloggar. Dessutom förärade jag i morse Poffie med ett muntligt sammandrag av hela Jonah bok... Passade dessutom på att förklara varför den bör uppfattas som humoristisk, och vad den nya teologi som presenteras i berättelsen är. Verkar det som om jag är på G?

Värsta är att jag hatar att formulera mig (haha, det är därför jag har en blogg som går ut på att jag... formulerar mig...)

Plugga några profeter?
Nej!

Varför hade vi inte tenta på morgonen? VARFÖR?

2 kommentarer:

Elizabeth sa...

Hej Louisa!
Det var väl bra att använda din syster som bollplank! Det är väl bl. a. det som systrar är till för´.
Puss och kram mamma

Anonym sa...

Minns när jag tenterade GT :), vi hade en sjukt bra föreläsare på den kursen. Hoppas det gick bra men det tror jag :)!

Kram Kusin Mirjam