onsdag, februari 01, 2006

Dagens tankebubbla

Tomrummet mellan tanken och livet. Min egenhändigt designade knapp med det budskapet kom flygande med posten igår. Den är gul och fin.
Dessvärre känns det som om tomrummet är lite stort just nu. Inte heller jobbar jag bajsnödigt hårt för att fylla det. Sugen sugen, var är sugen?

Idag var jag på filmstudion - ensam. Fan vad jävla utsatt jag kände mig. Som det största UFO:t nånsin. "Hej, hehe, jag har inga vänner. Jag sätter mig här med er och ehh, kollar igenom min plånbok lite..."
Det var Vera Drake. Snacka deprimerande film, om än välspelad. Brukar gilla "krälaistoftet-rullar", vet inte vad det är för fel på mig. Är väl en ovanligt stark längtan efter verklighetsflykt, kan tänkas.

Bla, bla. Someone get me out of this void!

Japp

Inga kommentarer: