måndag, februari 06, 2006

Sura uppstötningar

Kakan! Tänk att jag avslöjade för dig vad som skulle hända i Harry Potter... fan vad tokigt. Jag tar tillbaka allt!

Jag har sura uppstötningar, det är skitstörigt. Så trodde jag att jag skulle åka till Örebro i helgen, men det blev inte av :( Tråkigt, men det får bli en annan gång.
Funderar allvarligt på att äta lite äppelpaj med glass när jag tittar på Jeopardy. Hur kunde de ersätta Magnus med Adam Alsing? Jeopardy kommer aldrig bli ett "ungdomligt" program. Det är ett program för pretton som jag ju...
Jag har skrivit ner Berättelsen om den bredkäftade grodan på hexameter. Så jävla inte rolig den blev...
Jag vill ha en kyl! Den är trasig... men jag ska få en ny... ingen fara på taket alltså. Har inte ens väntat särkilt länge.

Vad ska jag göra i helgen? Fuldansa med Linda?

Ha't

Inga kommentarer: