tisdag, februari 28, 2006

Sådan är jag

Jag är 24 år och bor i Enköping. Jag är engagerad i bostadspolitiska frågor och bor för närvarande i en andrahandslägenhet. Den hyr jag av min kompis Teres som åkt till Afrika för att hitta sig själv. Jag läser till läkare, inspirerad av min mamma Gun. Jag tycker inte att utbildningen är jättesvår. För c:a sex månader sedan gjorde jag slut med min pojkvän Fredrik - han kallades för Frippe av sina vänner. Jag är en person som tycker bäst om att umgås två och två och kan ibland lämna ut mig lite för lätt. Om ett antal år kommer jag att ha en praktik tillsammans med min sambo Magnus... sen kommer vi att flytta till en lägenhet på spanska solkusten. Om jag vore en frukt skulle jag vara en vattenmelon, med ganska få kärnor...
Tack fördomsprofilen! Nu vet jag vem jag är... Hahahaha. Så jäkla kul! Typ inte en siffra rätt!
Vad jag gjort är alltså att delta i radioprogrammet Christers fördomsprofil. Utifrån min musiksmak ska en panel tala om för mig vem jag är... Jag varnade för att jag skulle vara svår.... jag var svår! ROLIGT!

Jag har precis ätit en semla. Den var så färsk den kunde bli. Jag såg kvinnan på macken göra den åt mig medan jag betalade. Jag gillar ju egentligen inte semlor nämnvärt, men varje år vid den här tiden drabbas jag ändå av ett sug... måste vara för att det är lite cermoniellt - eller för att det är legitimerat frosseri... Nu är jag i alla fall sjukt mätt.

Jag och Linda promenerar väldigt mycket. Vi har inte så mycket att göra och det är vad vi fyller våra dagar med... ganska sunt...
Imorgon fortsätter Poofies och min fitness-satsning! Det är ju en månad nu. *applåderar*

Ha't

Inga kommentarer: