tisdag, februari 14, 2006

Sol på snö

Fan vad fint det är ändå - med sol på snö!
Satt vaken as-sent igår och skrev på en helvetesskildring på vers (don't ask) Så klev jag upp halv elva, slängde i mig mina flingor, kopplade Greta och begav mig ut. Sol på snö! :)

Idag fortsätter den seriösa fitness-satsningen jag och Poofie inledde förra veckan. Two weeks and we hav'nt given up yet! Vi borde få nån slags medalj...
Fan vad fint det är att ha en syrra ändå.

OK, och vad har hänt med gnällspiken som brukar skriva här då? Jamen hallå - sol på snö. Snart blir det nudlar, sem simma. Nästa vecka ska jag få träffa polersarna i Ume igen... Livet är inte så jävla dumt. Utom att jag måste läsa Thérèse Raquin förståss... Men nu tänker vi inte mer på det (som mormor skulle ha sagt). Jag menar; SOL PÅ SNÖ!

Ha't

Inga kommentarer: