fredag, oktober 19, 2007

Facebook

Nej, jag har inte Facebook. Nej, jag tänker inte skaffa Facebook. Nej, jag bryr mig inte ett skit om att ens ta reda på vad det är. Det jag vet om Facebook räcker mer än väl för att jag ska gå i spinn och sätta mig på tvären. Mina vänner slukas upp och försvinner och börjar superlativisera varandra. *rysning*. Nej, det blir ingen Facebook. Nämnde jag att jag inte tänker skaffa Facebook?

Elin is back in sajberspejs! Bra grej! Jag blir glad :)

I övrigt är jag tillbaka i gamla Härnta för ett par dagar. Poesifestival, middag med Å och annat mys. Kanske ska jag slamma ikväll. Bara det att jag har så svårt att lära mig mina egna alster utantill...

Sjuk igen. Men idag ska jag till vårdcetralen. Jag har tillförsikt.

Bodil har stängt ner gästboken. Verkar vara en stor sak för henne. Jag kan förstå kluvenheten. Var tvungen att skriva ett litet uppskattningshejdå.

Facebook? Nej, skulle inte tro det.

4 kommentarer:

elli sa...

Du hur var det nu, skulle du skaffa fejsbook sa du...?

;)

Yo go bakåtsträvarstyle!! Ajlajk.

E.V sa...

Takk. Inge fejsbok här heller. Blogg bättre.

Anonym sa...

Vad du är cool som fortfarande har principer om vad du är med i.

Anonym sa...

Vilken tur att det fortfarande finns de som orkar stå emot :-)

Jörgen