tisdag, oktober 30, 2007

Idétorka

1. När gick du upp idag?
Typ halv tio
2. Diamanter eller pärlor?
Alltså, jag är inte smyckestjejen. Meeeen, med rätt design, båda.
3. Senaste filmen du såg på bio?
Järnets änglar "Mona!" som P skulle ha sagt...
4. Favorit-TV- program?
Six feet under
5. Vad åt du till frukost?
Grovt bröd med ost. Inte fullt så grovt bröd med blåbärssylt.
6. Vad är ditt andranamn?
Erika
7. Din favoritmat?
Mustiga grytor
8. Vilken mat gillar du inte?
Segt jäfla kött. Eller kött för sakens skull.
9. Favoritchips?
Franska örter och gräddfil
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Shawn Colvin - Cover Girl
11. Vilken bil kör du?
Pendeltåg?
12. Favoritmacka?
En med brie, eller feta, eller mozzarella eller... (jag älskar ost...)
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Översitteri.
14. Vilka är dina favoritkläder?
Klänningar, benvärmare.
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Island
16. Favoritklädmärke?
Gudrun Sjödén
17. Var vill du dra dig tillbaka?
På en klippa vid havet
18. Favorittid på dagen?
Natten
19. Var är du född?
Härnösand
20. Vilken är din favoritsport att se på?
Jag avskyr jäfla sport!
21. Coca Cola eller Pepsi?
Icke multinationell dryck nån?
22. Fotboll eller ishockey?
Ingetdera
23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla
24. Pedikyr eller manikyr?
Bla bla... boring
25. Vad ville du bli när du var liten?
Skådespelerska, eller ridlärare (!?!)
26. Bästa barndomsminnet?
Alla dessa visfestivaler...
27. Varit i Afrika ?
Nej, vet nån vad! Det är ju så förbenat varmt där...
28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
I wish...
29. Varit med om en bilolycka?
Don't jinx it!
30. Favoritdag i veckan?
Måndag. För då börjar skolveckan igen... Ja, jag är lite störd. Och jag går en makalös utbildning.
31. Favoritrestaurant?
Chutney
32. Favoritblommor?
Såna som inte dör så lätt...
33. Favorit-snabbmatsrestaurant
Max
34. Äger du en cykel?
Ja, fast jag önskar att jag hade en annan.
35. Vem fick du senaste mailet från?
Åsa, my darling!
36. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Jag tror inte på kredit
37. Läggdags?
Då vanliga människor kliver upp
38. Senaste personen du delade en middag med?
Mamma och syster
39. Vad lyssnar du till just nu?
Pappa låtsas att han är Gurkans röst...
40. Favoritfärg?
Blått, lila, svart, grönt
41. Hur många tatueringar har du?
Noll

Inga kommentarer: