onsdag, januari 16, 2008

Omgiven

Jag är omgiven faktiskt. Av fina människor som säger och skriver fina saker til mig. Jag har människor omkring mig som har kramar och händer jag får ta del av. Det är värt så oändligt mycket.
Ibland, när jag känner mig som en mycket liten prick i universum, kan det räcka med att en annan prick bara lite vänligt buffar till mig. Tack till alla som buffar...

I övrigt har jag helt få svänga hela upplägget på min roman. Blir en sådär lite halvjobbig grej att skriva om saker. Jag intalar mig att det är för berättelsens eget bästa.

Tänk att det finns små prickar som buffar varandra. Tänk att det finns kladdkaka. Tänk att det finns soffor jag får sova på. Tänk att det finns långa promenader och stora tekoppar. Tänk att det finns de som har varmare händer än vad jag har.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du skriver det jag tänker. Det är du så bra på. Tack/ Elin

Maria sa...

du trivs med livet

Anonym sa...

Mina händer är dina, närsomhelst, hursomhelst, varsomhelst. Alltid. <3