onsdag, januari 30, 2008

Tangera

Jag vann slamet på kvällens poesikafé. Slamet hade två deltagare - Anna och jag. Samma två deltagare som sist. Sist vann hon. Ikväll vann jag. Hehe. Balansen är ett faktum. Det var ett lyckat poesikafé helt och hållet faktsikt. Min klass är rätt begåvad som enhet. Sen består den av rätt begåvade individer också. Vi hade kul, vi stöttade varandra, vi drack kaffe och åt kanelbullar/vegankakor. Det kom åtminstone sju människor som inte var våra klasskamrater, eller lärare... Vi är stora på Jakan liksom.

Nu borde det väl ändå vara godnatt för idag.
Återkommer...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis gumman!

Vad läste du för dikt? Jättekul!
Kram från mamsen

tomasselin sa...

Åh. Jag saknar att höra dig läsa... måste ringa dig ngn kväll så du får läsa ngt. :) Kraaam!

Anonym sa...

Tänk att jag glömde helt bort att ni hade slammat! Förlåt. Men jättekul att höra att du vann! GRATTIS! Det förtjänar du. :D Du är så massamassa duktig! :D