söndag, juni 10, 2007

Sporadisk intitt

Ville bara titta in och meddela att premiären var en braksuccé! Ville bara meddela att vi blev inropade fyra gånger. Ville bara meddela att JAG dansade, jag DANSADE. Ville bara meddela att sen hade vi en helt underbar premiärfest, och att mina teatervänner gör mig så glad och varm i själen. OCH Sundsvalls Tidning hissade oss.

Sen fikade jag och Elenor idag. Jättemys, fast jag hade dygnat och var ett bakisvrak. Solen sken och jag har faktiskt fått en liten bränna på ryggen. Vi pratade om livet, kulturen och risken för att bli desillusionerad, om man skulle träffa någon man sett upp till på avstånd.

Imorgon är det dags att braka in på scen igen. Dags att spotta, supa, slåss och svära. Kom till Folkets park i Sundsvall. Jag garanterar revolution - varje gång!

3 kommentarer:

elli sa...

Revolution ftw!

Emma hälsade förstås a bundle. Jag tror jag glömde säga det...

Vi ses igen på Skulefestivalen yaow, och pling my phone när/om du ramlar förbi Umestan!

Anonym sa...

Vad kul att det verkar gå bra!!! Spelar ni på söndag? / Kakan

E.V sa...

Skäms gör jag. Att jag inte fixade biljetter. Jag skäms och det står jag för ( den tatureingen ska sitta i pannan). Ibland funkar det helt enkelt att inte vara spontan. Spontanfika blev det i allafall. Och det var också kul. Kram