tisdag, juni 05, 2007

Jag vägrar vara bitter

Det här skulle kunna vara inlägget där jag klagar på hur bitter jag blir av att ingen förstår min litterära storhet. Men jag vägrar! Istället blir det här ett inlägg om att det är sommar i Härnösand. Om att jag springer runt på gatorna i min Gudrunklänning och mina vackra blå skor. Om att jag träffade Camilla och drack iste. Om att vi kramades och jag kom på hur mycket jag saknat henne. Om att jag hade sånglektion och studsade ut därifrån med ett enormt överskott av positiv energi. Om att det snart är premiär och att jag har så ROLIGT på scen. Vägra bitter! I alla fall idag. Kanske hela juni ut...

3 kommentarer:

Anonym sa...

fy sjutton vad rätt du har. Jag ska också vägra. Vägra vara bitter! Snart kommer vi till sommaren i Härnösand. Vi måte höras:)

Anonym sa...

Helt rætt vænnen! Lycka till på premiæren nu...Tænker på dig! KRAM

Anonym sa...

Hur många författare är ändå förstådda?