måndag, november 03, 2008

Vad i hela fridens namn håller jag på med?

Hjälp!
Jag har alltså sagt att jag ska framföra en monolog av Kristina Lugn imorgon. Det lät som en jättebra idé när jag sa ja... Bara det att jag nu har drabbats av den svåra nervostiteten. Känns som om jag är 14 igen och risken finns att någon ska råka se bindan i min hand när jag smyger iväg på toaletten. Var så sjukt längesen jag gjorde nåt sånt här. Obehagliga minnen från otaliga scenskolesökningar tränger sig på. Men... jag tror att jag har ganska bra ordning på Camilla nu, så jag kan eventuellt ta mig ur även denna sits med hakan... (ibland måste man använda sig av en Elizabethism)
Nu ska jag dricka te, och försöka låtsas som om jag inte bryr mig om vad folk tycker. För jag ha ju bättre självkänsla än så...

3 kommentarer:

Mayra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mayra sa...

det gick säkert strålande =) pussokram på dig!

/mayra

Anonym sa...

Känner mig hedrad över att bli citerad! Jag tror att det gick bra!

Kram och puss

mamma