torsdag, februari 12, 2009

Blog by request

Jag har fått vissa klagomål angående min brist på kändisskvaller i den här bloggen. Och för att visa att jag finns där för mina läsare tänker jag självklart bjuda på lite av den varan.
När jag och Kakan var på väg ut från lokalen, efter att ha sett FJK:s spelning på Big Ben, såg jag Robert Aschberg sitta och dricka en kall öl tillsammans med en kvinnlig bekantskap. De såg ut att vara inbegripna i någon sorts djup existensiell diskussion.
Vidare vet jag med säkerhet att Calle Norlén befann sig på S:t Eriksplans T-banestation igår kväll vid c:a 19:45. Det kan ha varit Odenplan också - för den som antecknar.
Sist men inte mninst såg jag en rad look alikes till olika kvinnliga skådespelerskor efter varandra i måndags. Lena Endre, Marie Rickardsson, Gunill Röör. Lägg märke till att ingen av dem var den de såg ut att vara.
Daniel Breitholtz (stavning?) handlade i min kassa en gång och Lars Ohly syns till i butiken titt som tätt. Men det största är ändå när Johanna Nilssons skådades av undertecknad vid uttagsautomaten mitt emot kundtjänst.

Ska gå på bio med en människa som börjar på en viss bokstav inom en snar framtid. Jag hoppas på det bästa men vet också att vissa saker står ivägen för lyckan.
Nu ska jag titta på amerikansk romatisk komedi för att komma i rätta stämningen...

1 kommentar:

Anonym sa...

rena "Hänt i veckan"! Kul! Kram!