måndag, april 23, 2007

Himlen ser vackert farlig ut.

Man kan neutralisera en bit syndigt god sockerkaka med en promenad.

Jag blev kallad till min tredje antagningsintervju idag. Jag tror jag har flyt.

Pratade med en hemskt trevlig dam på SJ. Hon neutraliserar inte deras profitondska. Men hennes person får fem stjärnor.

Gudrun Sjödén tajmar sina rabatterbjudanden dåligt med mina beställningar.

"Kolla om du tjänar för lite - där du bor". Jag tjänar för lite oavsett. Jag jobbar för lite också. Det kan jag nästan bara skylla på mig själv.

Ska riva lite vitlök.

2 kommentarer:

elli sa...

Ny karriär för Louisa? Koolish! Guuuudd luck!! Åh. Sockerkaka. Vill baka. Måste baka...

Anonym sa...

Att du alls tjänar pengar och har jobb måste ju ligga dig i fatet när du ska bygga upp din utmärglade konstnärsmyt runt dig själv.