torsdag, maj 17, 2007

För att jag inte kunde låta bli ett till sånt här

namn: Louisa Erika Johansson
ålder: 23 år 4 månader och 27 dagar
född: Betydligt tidigare än föräldrarna hade trott. (bråttom ut!)
bor: I mitt flickrum bland en massa kartonger
lever: Dessvärre inte alls som jag lär...
hårfärg: Rött
ögonfärg: Brun
vikt: Kankse 60kg (hoppas jag)
senast längd: 1,72m
skostorlek: 38

Favorit
bok: Konsten att vara Ela
film: ...Allt om min mamma... (kankse)
artist: Jag får nog säga Kasey Chambers ändå... for now
låt: For today... Saskia - Cornelis
färg: Blå
plagg: Min linnekappa fårn Mira - min andra hud
sak: Min blommiga skrivbok
person: Den som får mig att le även när det egentligen inte är möjligt
minne: *blankt*

Val
Alkohol/cigg: Alkohol
Kompisar/familj: Kompisar som är familj, familj som är kompisar
Sova/vaken: Vaken
Glad/ledsen: Fick jag välja vore jag hellre glad
Svart/Vitt: Svart
Hemma/borta: Hemma
Nu/då: Nu
Sommar/vinter: Sommar (nu längtar jag efter att ha klänning)
Blommor/Gräs: Gräs
Inget/Något: Något

Stenen jobbar jag fortfarande på

2 kommentarer:

E.V sa...

Letade dig på coop. I kassan. Du var inte där. Jag besviken. Vi ses i allfall snart. Jag glad.

elli sa...

Svart är det nya svart.