onsdag, maj 09, 2007

Gick det vägen?

Jag vet inte. Alla dessa försök att sälja sin person till höger och vänster. Du ska vara förberedd och påläst och rätt i sammanhanget. Det räcker inte att sitta där på andra sidan bordet och finnas. Snart kommer svaret, som ett brev på posten (bokstavligt talat). Snart får jag veta om jag lyckades med bilden av mig själv.

Jag har ingen ordning på någonting just nu. Och så är jag trött. Och så har jag skrivit om en läsupplevelse. Ja, rubriken är "En läsupplevelse". Texten visade sig handla om mig. Intet nytt. Men minns jag hur livet var när jag läste boken, så är boken viktig för mig. Inte svårare än så.

Kaffe visade sig inte bita på ögonlockens obönhörliga tyngd.

1 kommentar:

elli sa...

Kaffe är lösningen på allt!! Och brev på posten är mer på riktigt än mejl i inboxen.

Jag gör lite intervjuer på MADE-festivalen, ska strax iväg och snacka med IngerIngerInger-gänget...