söndag, mars 04, 2007

Det är söndag idag, och det känns

Har precis hälsat på farmor, som var glad och nyklippt.
Solen ligger inte så mycket på snön idag och det blåser snålt. Det är nollgradigt men rått.

Har precis hämtat mitt jobbschema och två av tre pass var morgnar. Men på torsdag åker jag till Skara, så det ska inte få komma åt mig.

Kurar i soffan och är lite halvkulen.
Längesen jag la upp en ny text på poeter.se. Jag skriver ju mest på romanen nu, och den vågar jag ju inte lägga upp. Istället skriver jag överengagerade kommentarer på andras texter. Då blir de glada.
Det står på min sida där att jag fått två applåder. Jag vet inte vad det innebär, men det låter ju trevligt. Det är väl bara för mig att buga.

Jag vet inte om jag är relevant för omvärlden idag. Hjärnan har helg, och jag vill helst bara lyssna på musik.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle gärna vilja läsa din roman! ;D /marre

Anonym sa...

Åh...ser fram emot att få läsa din roman vännen! Jag är hemma i Härnösand från torsdag till söndag men antar att du är i Skara då :/ Du är iaf jättevälkommen hit och mitt lilla studentrum.