måndag, januari 22, 2007

Om jag vore Freuds patient...

...skulle Freud nicka lite förståndigt och säga "Penisavund" eller "Fallosfobi". Detta skulle ske efter att jag berättat delar av mina återkommande drömmar för honom - så som jag tänker göra för er nu.

Jag drömmer att jag har olika uppdrag jag måste slutföra. Oftast handlar det om att jag måste ta mig till en specifik plats för att göra något jobbliknande. Det är dock alltid enormt svårt att komma fram till platsen. Det är snårigt och jävligt och hela tiden envisas en korvkiosk med att dyka upp. Jag har drömt att flertalet olika människor velat sälja korv till mig. Exempel på korvgummor är Marita från "Bonde söker fru" och min nya granne, som jag knappt känner... Jag blir alltid oerhört äcklad av dessa försök att tvinga på mig korv. Korvförsäljarna kommer med käcka kommentarer av typen: "Här, ta lite härligt slemmig inälvsmat. Massor av späck och galla".

Annars drömmer jag att jag gråter.
Feel free to analyze...

2 kommentarer:

E.V sa...

Visste du att drömmar kallas för motorvägen till självinsikt.

Louisa Erika sa...

Shit...
Undrar vad jag ska inse...