söndag, februari 25, 2007

Dagens

En fransk volontär bjöd mig på middag idag. Gissa vad hon hade lagat.
Rätt svar: Crepes...

Jag har munsår.

Vinterm är så jävla vacker att det nästan gör ont. Stora vackra lapphandskar och livsfarliga - men ack så vackra - isformationer som hänger från tak och stuprännor.

Tack och lov har svenska folket någon form av smak någonstans. Jag syftar på melodifestivalen. Tack för att en vacker och avskalad ballad fick vinna över discoskit!

Jag tycker att Caroline af Ugglas är ball.

Idag har jag godisfrossat för första gången på länge. Och för sista gången på länge. Så det så!

Imorgon kommer min kropp förstå att jag böjt den i olidliga vinklar hela dagen idag...

Nu ska jag dricka ett glas havremjölk och slötitta på Cityakuten. För DET är minsann kvalitets-TV :P

Inga kommentarer: