söndag, februari 11, 2007

Hej Anneli...

...jag mår stundtals bra. Kul att du tittade in. Hur mår du? Det här är mitt sätt att säga att jag tappat bort din mailadress. :P

Jag har struktureringsproblem i mitt skrivande. Imorgon ska jag gå till biblioteket och försöka rätta till det. Har fastnat nu, bara för att jag inte kan bestämma mig för upplägget. Irriterande så det förslår.

Pappa och jag var på IKEA idag. Fullständigt logiskt med tanke på att det var en enastående dag med sol på snö... Tydligen tyckte många procent av Västernorrlands befolkning det i alla fall. Vem kommer på de käcka IKEA-namnen. Pappa köpte bäddmadrassen SULTAN TUVEBO (tidigare EMIR) och kodden GOSA DÅSA (!!??!!)

Bodil bloggar om snabbmats-Sveriges farlighet och dragningskraft idag. Kul. Hög igenkänning. En annan Bodilgrej: "Jag har inte rätt. Att jag tror att jag har rätt är en annan sak."

Har kommit in i en svår Joni Mitchell-period. Blue är en sån jäkla bra skiva att man vill kyssa henne...

1 kommentar:

Anonym sa...

min mailadress är anneli_aslund@bredband.net d var kul att jag hittade din blogg, linda tipsade om sin o där hittade jag dej också. d var bra! sköt om dej och jag hoppas att du får en helt underbart trevlig allahjärtansdag :) kram!! /Anneli