onsdag, februari 14, 2007

Inspiration!!

Jag hade sånt flyt idag. Jag bara skrev och skrev. Berätteslen rann ur fingrarna. Yes! Ja! Äntligen! Det har stått mer eller mindre still ett tag, och så bara lossnade det. Poff, pang, tjong! Dessvärre blev det nog inte så mycket skrivkraft över till bloggen... :P

Men en sak. Idag var jag den effektiva kassörskan. Kände mig mer som en maskin än som en människa. Tack! Växel! Nästa! Tack! Växel! Nästa! Med ett oantastbart leende på läpparna hela tiden. Fan vet om det är sunt egentligen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Hoppas du haft en bra allahjärtansdag! :) Jo, det är sant...jag brukar titta in på din blogg ibland, mest för att se hur allt står till. Men det skulle ju vara trevligare om du kan slå en pling när du har tid i ditt upptagna bloggliv!! jag är som vanligt alltid vaken (utom mellan typ 04 och 10, då jag garanterat sover. men vissa har ju en vana att väcka mig, så det är bara att ringa) ;) ha det bra vännen, hälsa familjen! kramisar C.N

Olof sa...

Visst vore det skönt att vara en robot ibland. Bara köra på å inte känna. Fast å andra sidan är i ju nån sorts av robotar, biologiska sådana

elli sa...

Det är nyttigt ibland, även om det som gör det meningsfullt är de gånger man blir behandlad som en människa. Men blir man inte det, varför unna kunderna det tillbaka? Spara de riktiga leendena till det som räknas!! "Keep your dreams, don't sell your soul"
//en fd. kassörska