söndag, februari 04, 2007

Fåniga tester

Elenors blogg lurade in mig på en farlig sida igår. En sån där sida med fåniga tester. Man får lära sig vilken nyans av blå man är, samt om man är deprimerad m.m.

Det här är vad jag lärde mig om mig själv.

@ Jag är 16% ond
@ Min blogg borde vara grön (och... häpp!)
@ Jag är 68% skytt
@ Mitt hallicknamn är Miss G-string Big Spenda
@ Jag är deprimerad till alldeles för många procent
@ Den partylåt från 1996 som representerar mig är Macarena
@ Om jag vore en engelsktalande nation skulle jag vara... ENGLAND!! ... :P
@ Jag är inte ens i närheten av att vara så mycket nörd som jag trodde jag var
@ Det konstnärliga uttryck som passar mig bäst är poesi
@ men... jag borde plugga musik...

o.s.v.

Så fruktansvärt meningslöst... men hysteriskt kul...

På tisdag flyttar Poofie till Skara :(

2 kommentarer:

elli sa...

Haha! Got ya!! :D
Men, jag vet inte, du känns inte speciellt "Macarena"... och det är menat som en komplimang!

E.V sa...

jag hatar tester.
Vad är adressen?, jag vill också göra nåt meningslöst.